دکتر جو دیسپنزا یک دیوار زره برای سیستم ایمنی خود ایجاد کنید: چگونه در برابر COVID-19 محافظت کنید
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

مدرس، محقق و نویسنده بین المللی
دکتر جو دیسپنزا یک مدرس بین المللی، محقق، مشاور شرکتی، نویسنده، و مربی است که در بیش از 33 کشور در شش قاره جهان دعوت شده است.

به عنوان یک مدرس و مربی، او با این اعتقاد هدایت می شود که هر یک از ما پتانسیل عظمت و توانایی های نامحدود را داریم. او با سبک ساده، دلگرم‌کننده و دلسوزانه‌اش، هزاران نفر را آموزش داده است، و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانند مغزشان را دوباره سیم‌کشی کنند و بدن‌شان را بازسازی کنند تا تغییرات پایدار ایجاد کنند.

علاوه بر ارائه انواع دوره‌های آنلاین و کلاس‌های راه دور، او شخصاً کارگاه‌های سه روزه پیشرو، کارگاه‌های پیشرفته پنج روزه و دوره‌های هفتگی طولانی هفته‌ای پیشرفته در ایالات متحده و خارج از کشور تدریس کرده است. از سال 2018، کارگاه های او به صورت یک هفته ای عرضه شد و محتوای کارگاه های مترقی به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفت.

دکتر جو دیسپنزا در مورد پتانسیل شفای مغز شما
بدون تردید، دکتر جو دیسپنزا در مورد ادغام دنیای علوم اعصاب و علم معنوی در مقیاس بزرگ، موفقیت های خود را به دست آورده است.

ضرب المثلی که او نسبت به سایرین از آن حمایت می کند این است: «نرون هایی که با هم شلیک می کنند، به هم متصل می شوند». این به این معنی است که هر چه بیشتر به چیزی فکر کنید، الگوی ناخودآگاه بیشتری ایجاد می کند که مغز شما به طور خودکار آن را می پذیرد و بررسی می کند.

او تأکید می‌کند که مغز اساساً پلاستیکی است، زیرا می‌توان آن را شکل داد و قالب‌بندی کرد. این در تضاد با این باور مرسوم است که مغز شما در سنگ قرار گرفته است و نمی توان آن را تغییر داد.

جو دیسپنزا تجربه زیادی در تسهیل جلساتی دارد که در آن افراد از بهبودی جدی و دگرگونی در بخش‌هایی از زندگی‌شان لذت می‌برند.

در طول COVID-19، جو دیسپنزا می‌گوید که ما بر روی افکار عشق و قدردانی تمرکز می‌کنیم تا ذهن و بدن خود را سالم و قوی نگه داریم.

چگونه جو دیسپنزا به مردم توصیه می کند که سیستم ایمنی فوق العاده خود را برای محافظت در برابر COVID-19 بسازند
جو دیسپنزا مفروضات ما را در مورد اینکه رشته علوم اعصاب واقعاً در مورد چیست، به چالش می کشد و مرزهای آنچه را که می تواند در مورد آن باشد، جابجا می کند.

او به این موضوع می پردازد که چگونه هدف ما برای تقویت سیستم ایمنی می تواند به ما در انجام این کار کمک کند. با اندیشیدن به افکار مثبت مرتبط با سلامتی و شادابی، ذهن ما هوشیارتر می شود و می توانیم الگوهایی را تنظیم کنیم که به ما کمک می کند سیستم ایمنی به اندازه کافی قوی برای مبارزه با ویروس بسازیم.

وقتی استرس کمتری دارید، عملکرد صحیح سیستم ایمنی بدنتان آسان‌تر می‌شود. تمرین مدیتیشن به ما این امکان را می دهد که استرس را کاهش دهیم و همچنین از توانایی بدن خود برای محافظت از خود و مبارزه با COVID-19 یا هر ویروس یا باکتری دیگری بهره ببریم.

Dispenza حرفه ای را ایجاد کرده است که مراقبه ها، تاکیدات و تمرینات مختلفی را ارائه می دهد که برای مردم در عصر حاضر مفید خواهد بود.

توصیه های صحیح از یک محقق ماهر
در نکات بالا، دکتر جو دیسپنزا توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانیم از استرس و زمان‌های بالقوه خطرناکی که در آن زندگی می‌کنیم عبور کنیم. به خاطر داشته باشید که همه ما در این زمینه با هم هستیم و توجه به توصیه‌های جو هم برای تقویت شما عالی است. سیستم ایمنی خود و همچنین افزایش ارتعاش جامعه به عنوان یک کل.

https://clclt.com/charlotte/dr-joe-dispenza-create-a-wall-of-armour-for-your-immune-system-how-to-protect-against-covid-19/BestOf?oid=17740611





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: